۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۳۸

فخاری اشرفی خبر داد:

استفاده 1500 گردشگر نوروزی از خدمات سرپایی هلال احمر مازندران

استفاده 1500 گردشگر نوروزی از خدمات سرپایی هلال احمر مازندران

ساری - خبرگزاری مهر: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران گفت: هزار و 500 گردشگر نوروزی از خدمات سرپایی جمعیت هلال احمر مازندران در سال 92 بهره مند شدند.

غلام علی فخاری اشرفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در طرح امداد و نجات نوروزي، حدود دو هزار نفر امدادگر و نجاتگر آموزش ديده و 200 نفراز پرسنل جمعيت استان مشاركت دارند.

وی افزود:33 دستگاه آمبولانس،10 دستگاه خودروي نجات و 30 دستگاه خودروي كمك دار امدادي در اجراي طرح امداد و نجات  نوروزي امسال بكارگيري شده تا خدمت رساني به مسافران و ميهمانان نوروزي استان در كمترين زمان ممكن و با بهترين كيفيت انجام پذيرد.

معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر مازندران گفت: از آغاز طرح امداد و نجات نوروزي جمعيت هلال احمر در 24 اسفند 91 تاكنون بيش از هزار و 500 گردشگر نوروزي با مراجعه به پايگاههاي ثابت و سيار اين جمعيت خدمات لازم را دريافت كردند.

فخاري اشرفي افزود: انجام 264 ماموريت امدادي، امدادرساني به 93 حادثه تصادف جاده اي و انتقال 112 مصدوم به مراكز درماني از ديگر خدمات جمعيت هلال احمر استان به گردشگران نوروزي بوده است.

وي بیان داشت: امسال جمعيت هلال احمر استان در راستاي اجراي طرح امداد و نجات نوروزي، 33 پايگاه و پست ثابت و سيار را تدارك و تجهيز تا شرايط مطلوبي را براي ميهمانان استان فراهم کند.

فخاری افزود: در طرح امداد و نجات جاده اي، علاوه بر پست هاي فوق 12 پست موقت مجهز به موتور سيكلت، يك دستگاه اتوبوس آمبولانس پيشرفته، دو دستگاه خودروي چندمنظوره آرگو و مركز امداد هوايي مجهز به يك فروند بالگرد امدادي مشاركت دارند تا به فوريت هاي امدادي ميهمانان نوروزي استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

مازندران در نوروز 92 میزبان میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است.

 

کد خبر 2023550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha